Tapeter Midbec

Denna djungel av tapeter. Tapeter tapeter tapeter. Vill ha vill ha vill ha.
Men sen ska man ju bestämma sig för 1 tapet till varje rum. Svårt det där när man har många att välja mellan. Sen när man nästan har bestämt sig, så råkar man hitta en annan sida med fina tapeter! Toookig.

Dessa är de jag funderar på till Emils rum.


Dessa är ett fåtal av de jag har hittat som man kanske kan ha i Mysans rum.


Dessa ska garanterat hamna i korridoren. En korridor med massa dörrar som går till 3 st sovrum och toalett.


Nu får ni hjälpa mig lite här. Kommer att slänga upp fler senare. För jag har hittat MÅNGA.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker Emils pirates, My´s mörkrosa med Prickar, Och om ni skulle ha golvet shack-rutig som ni sa förr då kanske den tapeten till hallen blir lite too much. Men om ni har enfärgat golv, så är den cool som fasiken :)

2010-09-25 @ 10:51:53
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0