Lindas önskelista.

Snart fyller jag år.
Och här får ni en lista på vad jag önskar mig.
En liten lista som kan bli längre om jag så önskar. Höhö.
Det jag önskar mig är inte exakt det som bilden visar. Bilden är bara ett exempel.




Vinterskor. Varma och goa!


Flanellpyamas! Det är kallt på Gräsö!


Vattenkokare.



En större tv. 26 tum är lite litet!


En hushållsassistent.


En varm och gosig morgonrock.


En bakmaskin.



En ny frisyr inklusive hårfärg!


Fluffiga varma tofflor.


Kappan från H&M!


Där har ni min lilla önskelista.
Glöm inte, den 23 November fyller jag år.
Hur mycket? 25 såklart!



Kommentarer
Postat av: Fredde B

Tjaa.

Vill bara tipsa om min lilla utlottning som är på G nu ;)

Ha d bäst



2010-10-23 @ 19:29:03
URL: http://progressingartworks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0