Värmdö världens ände

Har varit iväg hela helgen, och har inte kunnat uppdatera bloggen.
Har befunnit mig längst ut på vägen till världens ände.
Djurö - Värmdö.
Jag lovar. Det är jättelångt dit. Krokiga vägar, broar, rondeller, galna Stockholmare. Med mera med mera.

Min mamma bor där. I ett hus, med sin sambo, sambons knodd, två katter och en hund.

Det har varit en alldeles utmärkt helg.

Kom hem nu ikväll med halv åtta färjan.
Kom hem, satte på datan direkt och skrev prov i naturkunskap direkt.
Sitter nu och försöker skriva färdigt min labbrapport. Men motivationen har nog gått och
lagt sig under täcket. Funderar skarpt på att joina.

Sitter och tittar på Slumdog Millionaire. Jävligt bra film. Har sett den ett par gånger.
Typ 6 st gånger. Nu vann han igen. Fan han lär vara rik efter alla gånger. Fnöss.

Nä nu era slapphänta rackare som är värdelösa på att kommentera ;)
så ska jag gå och sova. Lägga mig bredvid Mysan i sängen. Gosa ner näsan vid hennes nacke och
drömma mig bort. Värmen ska jag drömma om. Soliga sommardagar, jordgubbar, nakna fötter,
härliga tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0