Labbrapport Naturkunskap

Denna vecka kommer att bestå av mycket pluggande.
Naturkunskap: Skriva labbrapport plus göra delprov senast fredag.
Religionskunskap: Skriva färdigt första insun senast fredag.
Engelska: Göra det jag ska varje dag plus delprov på fredag.

Gubben och hans kids är nu på väg till Sthlm. Kidsen har varit här sen i fredags och idag är det alltså
dags för dem att åka hem idag. Det har varit riktigt nice att ha dem här.
Dröjer inte länge innan de kommer igen. De har planer på att fira julen med oss!
Så det kommer bli många här på julen! Och det gillar jag skarpt. Mysfaktor!

Har precis lagt My, får se om damen vill sova en stund, så jag kan börja med det jag ska börja med.
Jag känner ingen direkt motivation till eländet. Men det gäller ju min framtid!
Ingen utbildning innebär lågavlönad sopa. Och mina framtidsplaner vill jag ska innehålla mer än det.
Vad jag tänka plugga på högskola sen vet jag inte riktigt. Men det kommer ha någonting med samhällsvetenskap eller dyligt att göra.

Jag skrev i ett tidigare inlägg vad jag önskar mig i present.
Tänkte tillägga en sak.
Pengar! Massor med pengar!
Och de pengarna tänker jag bara lägga på mig själv!
Tidigare födelsedagar som har inneburit pengar i present, har då gått till räkningar.
Så detta år ska jag alltså lägga varenda öre på mig själv.
För det är jag värd!


Kommentarer
Postat av: Lina Börjesson

Glöm inte att du önskar dig en biljett till mammablogg galan ;)

2010-11-02 @ 11:47:01
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0