Jobbintervju

Har idag varit på en jobbintervju. Det gick fint.
Hon ska höra av sig på torsdag efter att ha ringt runt bland mina referenser.
Så håll tummarna!!

Sitter här nu mest och funderar över vart man kan hitta motivation.
Den är borta. Det har den varit länge nu. Det går inte alls bra med pluggandet.
Sjuka är ju att jag vet att om jag lägger ner energi och lite tid så går det bra.
Snittar VG-MVG i engelska till exempel. Men vart hittar jag motivationen igen då??

Musses klubbhus tittar jag på. Jag och My. Sitter och väntar på att middan ska bli klar.
Hemmagjord potatismos med ugnsstekt falukorv.Jummy.
Gubben står i köket nu och gör sitt jobb. Mosar potatisen moaha.
Ungarna kastar flygplan och lever rövare. Som barn ska.
Men mamma har ont i huvudet så då anser hon att barn ska hålla snattran.
Hahaha eller hur.

Nej nu ska jag titta färdigt på musses klubbhus.Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0